Sunday, 4 December 2016

Reunion Form 5 Batch 2007

21 June 2009 by  
Filed under al-Ahya' Yaumiyan

samth Reunion Form 5 Batch 2007

Assalamu’alaikum…

Lame tak update blog ni..huhu….nak cte sikit pasal reunion ni…

Reunion ni tlh diadakan pada 13Jun lepas… kalau ikutkan memg sy tak dapat pergi, ade koko al-Quran Tajwid, Kenaikan Bengkung Silat Gayong, Festival Sains, Teknologi dan Inovasi kat PKNS S.A, dan reunion ni..bnyk tol..hampir2 semua sy tak dpt pergi ..tp Alhamdulillah, kebetulan ada seorang rakan sy yg kebetulan nak pergi Klang tumpangkan sy.. Sape?? Ha.. Faiz Asyraf…huhu… ex-Samth gak..tp dia ada hal..so dia cme hantarkan sy dan pergi wat hal dia tu… Syukran la..kalau tak memg tak jenguk..tak dapat la gambar2 cam bwh ni nnt…

l 37339f06da7848429cd9b011d9d4a351 Reunion Form 5 Batch 2007(tak perasan pon gmb ni kne amik..huhu..)

Apepon…thx la sape amk ni.. Syafiq Majid kot…huhu… Alhamdulillah reunion ni didiri lebih 50 org..walaupon jumlah lepasan batch 2007 lbh kurang 200…huu… tp bler dipikir-pikir blik…baru setahun da wat reunion..kurang menyengat la kan…

l 1d170f00f03e49ceaf349d8ba5ab2adb Reunion Form 5 Batch 2007(Pengetua, Ckg. Khairiah memotong kek..ape tah tulisan kat kek tu..)

Kat program ni ditayangkan gak la tentang kisah Allahyarhamah Asmaan.. batch kitorg yg telah kembali ke rahmatullah sewaktu alam persekolahan.. : ( Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya…

l 80f15abb3bb448938471e7352f0e5ab2 Reunion Form 5 Batch 2007(Ha..ni la awek2 kelas aku dulu…amacam?? : ) )

Kelas sy yg dtg ada la dalam separuh..tah bpe org la kels sy dulu..hihi..lupe..malas nak kire.. Antara yg dtg, Paiz, Sadiq, Nazwan, Afif, Syikin, Nad, Noon, Nafsiah, Zalela, Nabilah, Umi..sape lg ek..tak ingt la..ke tu je kot..huhu…

Da hbs perasmian tu..pas makan kitorng pi lawat2 la skolh…bnyk gak gmbku..tp malangnye..kat hp awek2 tu la.. icon sad Reunion Form 5 Batch 2007 tah bler dorg nak bg….huu… then sy ke rumah nazwan sementara tunggu paiz dtg blik tuk blik KUIS..huhu…

Ape pon..terima kasih kepada pengetua kerana sudi merasmikan reunion alumni f5batch07.. Menggntikan abi/ayhku (Ustaz Mohamad Rabeh Abdullah, YDP ALUMNI SAMTH)  yang pergi “layat” di kampung….

Terima kasih gak kat sdr. Khalid kerana bertungkus lumus wat reunion ni bersama ajk2nyer yg pemalas..haha.. (aku la tu.. >:) ..)

Semoga program2 cmni akn merapatkan ukhuwah Islamiah sesama kita dan mengeratkan Sillaturrahim…

Wassalam…

l f8f31d38d25b4f32a9b182ce37a7b806 Reunion Form 5 Batch 2007(gurls yg pergi..lawa kan aku shot…huhu..)

l 1db095952ef946e98bc4b80a09b8de29 Reunion Form 5 Batch 2007(boy yg pergi, sape la yg amk..truk tul…huu…)

Untuk ke gambar2 yg lain sila klik DISINI.

pixel Reunion Form 5 Batch 2007

Facebook Comments

comments

Comments

4 Responses to “Reunion Form 5 Batch 2007”
  1. salam..erm,, bestnye ek reunion..erm,, ad gak la muka2 yang kenal..
    khalid..time kat matrik dulu..mesti die mcm bgs kan?huU~
    afif pun ad?knl ngan die time prgm ngan khalid dulu..
    pape pun,, tgk antum sume ceria je..best je tgk..moga ukhuwwah antum kekal hingga akhir hayat..
    peace..;)

  2. MaKR says:

    Salam…

    Syukran Li Kalamak… :)

    Cmt la kan…

    Alhamdulillah la sume ceria2…

    huhu…

Trackbacks

Check out what others are saying about this post...
  1. [...] Haha… ni dia.. gath sekolah ku.. korang blh bce kat DISINI gak.. malas nak tulis.. ngeh2… sori la ek… kemudahan ade blh la [...]

  2. [...] Haha… ni dia.. gath sekolah ku.. korang blh bce kat DISINI gak.. malas nak tulis.. ngeh2… sori la ek… kemudahan ade blh la gunakan.. [...]



Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a Gravatar!

CommentLuv badge