Sunday, 11 December 2016

Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup

3 August 2013 by  
Filed under Android, BlackBerry, Komputer, Teknologi

basmalah Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup

Assalamu’alaikum Wrt. Wbt.

Dukacita dimaklumkan bahawa Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM telah di tutup. Pakej ini telah mencapai sasaran di mana SKMM telah menerima 1.5 juta permohonan.

Berikut adalah notis dari laman SKMM:

PEMBERITAHUAN

Terima kasih kepada semua yang telah memberi sokongan kepada inisiatif ini. Ianya telah berjaya mencapai sasaran di mana SKMM telah menerima 1.5 juta permohonan. Oleh yang demikian, pendaftaran untuk rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia ini dengan secara rasminya ditutup. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya. Mereka yang telah mendaftar tetapi masih belum menebus rebat tersebut masih boleh berbuat demikian dalam tempoh 3 bulan dari tarikh mendaftar. Sekian. Harap maklum.

skmm rm200 ditutup Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup

Tahniah kepada mereka yang berjaya memohon rebat ini. Semoga bermanfaat.

Wassalamu’alaikum Wrt. Wbt.

 

Mahmud al-Kauthar Mohamad Rabeh
Software Engineer
mail [at] kauthar [dot] net

pixel Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup

Facebook Comments

comments

Comments

15 Responses to “Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup”
  1. la…kawan dh daftar bln januari lepas…tp x beli lagi telefon pintarnye….cmne ni?

  2. Kalu bole d buka lagi rebat rm200 .sebb ada adik2 yg dari kampung belum dapt lagi tu rebat rm 200 ,kesian la adik2 yg lain mereka baru aja daftar dah tk bole

  3. Mazni Cikmaz says:

    Slm, so mcm mana yg belum daftar.. Tp sudah ditutup.. Harap pihak yg berkenaan mohon supaya dibuka semula utk yg x dapat lg utk beli telefon mudah alih dengan rebat. ?…

  4. AL Jannah says:

    mcm mana nk daftar? bkk td xboleh pn..

  5. Deena Khalil says:

    Nak bukak website skmm pon tak boleh kot..lembab sgt nak buat benda yg bagi rakyat senang..minyak naik tanpa notis buleh pulak kannn!
    bengang oi!

  6. Salam , jd yg blum daftar ? mnc mne tebus

  7. haziq says:

    tidak adil dalam pengurusan..macam mane dengan belia yg belom mendaftar..berape ramai belie dalam melaysie ni kalau nk buat rebet tu buat untok semua belia kat melaysie ni, jangan buat dok ikot trget skmm sendiri,,kan nampak ketidakadilan cam ni..sepatotnye rebet tiada tarik lupot..betol x,,,

Trackbacks

Check out what others are saying about this post...
  1. […] ← Pakej Komunikasi Belia – Rebat RM200 SKMM Di Tutup […]



Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a Gravatar!

CommentLuv badge